Hava Durumu
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Kozmetik

Breaking News - Kozmetik haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Kozmetik haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

KOZMETİK SEKTÖRÜNDE İLK: “TÜRKİYE KOZMETİĞİNİN SESİ PROJESİ” Haber

KOZMETİK SEKTÖRÜNDE İLK: “TÜRKİYE KOZMETİĞİNİN SESİ PROJESİ”

Kozmetik ürünlerinin üretim süreçleri ve içerik kalitesi, günümüzün bilinçli tüketim anlayışında büyük önem taşıyor. Bu ihtiyaca cevap vermek amacıyla, Kozmetik Üreticileri ve Araştırmacıları Derneği (KÜAD) tarafından hayata geçirilen "Türkiye Kozmetiğinin Sesi" projesisektördeki ilk ve tek olarak öne çıkıyor. Proje, tüketicilere kozmetik ürünlerin üretim aşamalarını tanıtmayı ve bu süreçteki unsurları müzikle birleştirerek zenginleştirmeyi amaçlıyor. Ürünlerin hazırlanmasından, üretim alanlarındaki çalışanların hikâyelerine kadar geniş bir perspektif sunan proje, katılımcılara etkileyici bir deneyim yaşatıyor. KÜAD, bu girişimle sektördeki şeffaflık anlayışını güçlendirerek, tüketicilerin güvenini artırmayı hedefliyor… Türkiye Kozmetiğinin Sesi tanıtımı için gerçekleştirilen lansmana KÜAD Başkanı Levent Kahrıman, KÜAD Yönetim Kurulu, KÜAD üyeleri ve çok sayıda basın mensubu katıldı. Etkinlik, sektördeki yenilikçi yaklaşımların paylaşılması açısından önemli bir platform oluşturdu. TÜKETİCİLERİN YERLİ MARKALARA GÜVENİ ARTACAK Kozmetik Üreticileri ve Araştırmacıları Derneği (KÜAD), "Türkiye Kozmetiğinin Sesi Projesi" kapsamında dikkat çekici bir tanıtım klibi hazırladı. Etkinlikte gösterilen bu klip, doğa, üretim süreçleri ve çalışanların yaşamlarından kesitler sunarak etkileyici görsellerle sunuldu. Katılımcılar, Türkiye’nin kozmetik üretiminin zenginliğini ve çeşitliliğini deneyimleme şansına sahip oldu. Klibin müziklerini ünlü sanatçı Erdal Güney’inhazırlamasının ayrıca mutluluk olduğunu dile getiren KÜAD Başkanı Levent Kahrıman: "Bu proje, kozmetik ürünlerin üretim süreçlerinden başlayarak tüketiciye ulaşana kadar olan süreci anlatıyor. Türkiye Kozmetiğinin Sesi projesi, yalnızca tüketicilere yönelik bir girişim değil, aynı zamanda sektördeki üreticilere de önemli katkı sağlıyor. Üretim anından başlayarak, bu ürünlerin öyküsünü ve emeğini yüceltmek için tarlalarda, fabrikalarda ve iş yerlerimizde türküler söyledik. Bu geleneksel ezgiler, yerli üretim sürecinin ruhunu yansıtarak, ortaya çıkan etkileyici müzikal klip ile bu süreci görselleştirdik. Yerli üretimin şeffaf bir şekilde paylaşılması, tüketicilerin yerli markalara olan güvenini artıracak ve böylece yerli üretimi destekleyecektir.Projemizi, sektördeki tüm paydaşların işbirliğini güçlendirerek daha sürdürülebilir bir kozmetik endüstrisi inşa etme yolunda önemli bir adım olarak görüyoruz" ifadelerini kullandı. KÜAD Hakkında: İnsan ve çevre sağlığını göz ardı etmeden, yüksek katma değerli kozmetik ürünlerin üretilmesini, ülkemiz kozmetik sektörü ve kozmetik bilimcilerinin dünyada söz sahibi olmasını sağlamayı amaç edinen KÜAD; tüketicilerde bilinçli kozmetik kullanımı konusunda farkındalık yaratmak için yoğun çalışmalar yürütüyor. 

129 şubesiyle Türkiye'yi güzelleştiren Neslim Güngen'den bir yenilik daha Haber

129 şubesiyle Türkiye'yi güzelleştiren Neslim Güngen'den bir yenilik daha

25 yıllık sektör tecrübesiyle Türkiye'nin en kaliteli ve modern güzellik merkezlerine sahip İş İnsanı Neslim Güngen, sektöre yön vermeye devam ediyor. Olmayını arayıp bulan ve sektöre kazandıran Güngen, tek seasta 5 kilo verdiren orta moleküler tedaviyi de Türkiye'ye getiriyor. 129 şubesiyle Türkiye'yi güzelleştiren Neslim Güngen markası, 25 yıllık tecrübesiyle sektörün yıldızı haline geldi.  Güzellik ve bakım uygulamalarında sektörün lider isimlerinden olan Neslim Güngen Güzellik Merkezleri, özenle seçilen, eğitimli estetisyenler sayesinde kaliteden ödün vermeden hizmet sunuyor. Sektöre yön veren, olmayını araştıran, bulan ve Türkiye'ye getiren İş İnsanı Neslim Güngen, şimdi de zayıflamak isteyenlere müjdeyi verdi. Tek seasta 5 kilo verdiren orta moleküler tedaviyi de Türkiye'ye getireceğini söyleyen Güngen, 'Her kadın güzeldir ve kendisine özeldir. 100 kilo olsa yüzde 50'si ödemdir' dedi. Dünyaya açılacağını belirten Güngen, dünyada 2 bin şube hedefini de gerçekleştireceğini ifade etti. 'DÜNYAYA SATIŞINI YAPACAĞIZ' Neslim Güngen markasının 25 yıldır sektörde olduğunu ifade eden Güngen, "Markamı sıfırdan oluşturdum, 13 yaşından beri sektördeyim o nedenle de bugün bu başarıya sahibim. Bu işin mutfağında piştim. Teorik ve teknik olarak kişilerin ne istediğini çok iyi biliyorum. Hedef kitleye yönelik çalışmalar yapıyorum ve yenilik getiriyorum. Hem uygun bir şekilde hem de sonuç odaklı olduğumuz için markamız her geçen gün büyüyor. Bugün de 129 şubemiz var. Güzellik sektörüne kendi alanımızda yön verdik, rol-model olduk. Hedeflerimiz büyük... Ben çok fazla araştırıyorum, dünyaya bakıyorum. Bazen küçücük bir firmanın çıkardığı bir ürün o kadar başarılı oluyor ki, işte bunları keşfediyorum. Bu ürünleri Türkiye'ye getiriyorum sonra da dünyaya satıyoruz. İnsanlar artık bıçak altına yatarak zayıflamak istemiyor. O nedenle orta moleküler tedavi şu an çok popüler oldu. Orta moleküler aslında bizim vücudumuzu canlandıran, enerjimize enerji katan bir tedavidir. Ülkemizde çok yaygın değil ama Orta Doğu ve Latin Amerika'da çok yaygındır. Burada alkali beslenmenin vücuda öneminden bahsediyoruz. Vücudumuzdaki asit oranını düşürüp, alkali beslenirsek tek seasta 5 kilo verdireceğimiz bir cihazımız var. Üretimini kendi fabrikamızda yapıyoruz, dünyaya satışını yapacağız. Bu işlemin uzman kişiler tarafından yapılması gerekiyor" diye konuştu. 'ÖNÜNE GELEN GÜZELLİK MERKEZİ AÇIYOR' Son dönemlerde çok fazla güzellik merkezlerinin açıldığına dikkat çeken Güngen, "Sosyal medyada fenomen birçok isim güzellik merkezleri açtılar ve kısa sürede güzel kazançlar elde ettiler. Bu hayatlarını sosyal medyada paylaştıkları için önüne gelen, eğitimi olsun ya da olmasın herkes güzellik merkezi açmaya başladı. Sağlık Bakanlığı tabi ki buna müdahale edecektir. İşini bilen, ustalık belgeleri olan kişiler ayakta kalacaktır. Bu durum bizim gibi sektöre emek veren, 25 yıldır sektörde olan firmalar için üzücü bir durumdur. Merdivenaltı yerlerin açılması, işi bilmeden işlem yapılması bizleri rahatsız ediyor. Biz bu sektöre gönül verdik ve amacımız dünya markası olmak. Türkiye'de çok kısa süre içerisinde 129 şube olduk. Türkiye'nin her bölgesini doldurduk. Amacımız dünyada 2 bin şube olmak ve markamızı dünyaya duyurup, tüm kadınlara dokunmak istiyoruz. 'Her kadın güzeldir ve kendisine özeldir. 100 kilo olsa yüzde 50'si ödemdir' diyoruz. Biz kadınlar çok güzeliz" dedi. İLK HEDEF; DUBAİ VE KATAR Orta Doğu'ya yönelik projeleri olduğunu ifade eden Güngen, "Orta Doğu benim ilk projelerimin arasında yer alıyor. Orada büyümek ve markamı da oradan dünyaya tanıtmak istiyorum. Türk markası olarak markamı kurdum. İlk hedefim Dubai ve Katar'da şubelerimin olmasıdır. Birçok yeniliğimiz var, bu yeniliklerle beraber Orta Doğu'daki isimlerle, yaptığımız ortaklıklarla bu markayı dünyaya taşıyacağız. Çünkü sektörde vizyonumuz var, olmayı araştırıp buluyoruz ve sektöre de rol-model oluyoruz. Meslekteşlarımıza da bu ürünlerin satışını yapıyoruz. Böyle anılmak için de elimden geleni yapacağım. Sıfırdan gelerek bu markayı kurduk. Herkes isterse yapar, yeter ki o vizyona sahip olsun ve işini hakkıyla yapsın... Biz meşgul etmiyoruz, mutlu ediyoruz. Bize güvenenlerin güveninin boşa çıkartmıyoruz. O yüzden de her geçen gün büyüyoruz. Bu nedenle çok yakında dünyada 2 bin şube hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum" ifadelerini kullandı. 25 YILLIK DENEYİMİNİ KİTAPTA ANLATTI 25 yıllık sektör deneyimini 'Zorla Güzellik Olur' kitabında anlatan Neslim Güngen, "Aslında zorla güzellik olur. Dış görünüşü de estetiklerle değiştirebilirsin, iç dünyanı da zorla değiştirebilirsin. İmkansızlıklar içinde o imkanları bulabilirsin. Sen sadece kendine inan... Ben bu kitabımda aslında 'Neslim Güngen hayatını nasıl zorla güzelleştirdi' bunu anlatıyorum. Gerçekten imkansızlıklar içerisinde buralara geldim. Hiçbir yol kolaylıkla geçilmiyor. Önemli olan yoldaki zorluklarla mücadale edebilmektir. Hedef kitlem kadınlardır. Kadınlar gerçekten çok güçlüler, hem anneyiz hem de başarılıyız. Biz ülkeyi de dünyayı da yönetiriz. Kadınların bu güçlerini keşfetmesini istiyorum. Hayatlarını zorla güzelleştirsinler istiyorum. 13 yaşımda ilk işe başladığımda rahmetli patronumun yanında çırak olarak 4 yıl çalıştım. Arada ona çok özenirdim çünkü benim annem çalışmıyordu ve onun ekonomik özgürlüğü vardı. Ona bakarken 'Allah'ım acaba bir gün benim de böyle bir hayatım olur mu?' dedim. Şimdi 129 şubenin sahibiyim ayrıca fabrikamız var. Kitabımın herkese motive olacağını düşünüyorum.  Bu kitaptan hiçbir gelir beklentim yok, tek amacım ne kadar çok kadına dokunursam işte o zaman benden mutlusu yok. Kitabım 14 Eylül'de çıktı, 2 günde ilk stok bitti ve ikinci basıma girdi. Kitaptan gelen gelirin tamamını KADEM'e bağışlayacağım. Bana inanlara çok teşekkür ediyorum" dedi.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.